sobota, 20 lipca 2013

Odlewka Green Pharmancy, olejek łopianowy z czerwoną papryką - reflektuje ktoś?

Witajcie,zdarzyło mi się w ciągu ostatniego czasu napisać kilka niepochlebnych opinii na temat Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką (klik wizaż).

Otóż zakupiłam owy olejek z myślą o przyspieszeniu porostu włosków. Co prawda nie jestem wprawiona w używaniu wcierek gdyż zdążyłam wykończyć pierwszą w moim życiu - jantara, kilka masaży z kozieradką i tyle.

Co do samego olejku który jest zachwalany w blogosferze (przynajmniej przeważnie zachwalany) u mnie nasilił straszne wypadanie :-( Użyłam go raz na zimno, potem dwa razy na ciepło jak zaleca producent i za każdym razem przeżywałam szok w postaci nieprawdopodobnie dużej ILOŚCI moich włosów w odpływie wanny, już o czesaniu nie wspomnę.

Po trzeciej aplikacji i całej procedurze związanej z myciem włosów na rączce miałam kłębek włosów wielkości małej mandarynki - jedyne czego żałuję to to że w mojej rozpaczy (dosłownie) nie zrobiłam zdjęcia. To tyle moich żalów.

Wracając do meritum: Chętnie wyślę odlewkę tego olejku jeśli któraś jest chętna ewentualnie całe opakowanie :) Oraz chętnie przyjmę coś w formie odlewki jakiegoś innego mazidła do zastosowania na sklap :D

11 komentarzy:

  1. też go mam, ale zrezygnowałam z używania... czaję się na olejek łopianowy z olejkiem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go i jakoś nie ciągnie mnie, nie widzi mi się pomysł nakładania oleju na skalp :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go mam no i nie przyczynia się do większego wypadania ;p Mam nawet wrażenie że je zmniejsza

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zamiar go kiedyś wypróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie Ci go wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety ten olejek wcierany w skalp wywołał uczulenie/podrażnienie :( Jako wcierka się nie nadał, ale na ługość daje radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go jeszcze niegdy myślałam kiedyz o przetestowaniu ale skorto u ciebie się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  8. A może to właśnie dzięki niemu nasiliło się u mnie wpadanie...
    Musze zobaczyć jak będzie się zachowywał skalp po jego odstawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń