czwartek, 6 czerwca 2013

pierwsza aktualizacja włoskowa

Z racji tego, iż więcej czytam i się uczę od Was niż piszę wynika tylko z tego, iż jestem Nowicjuszką przez duże N.
Według mnie wszystkie maski to emolienty :D ale do rzeczy.

3 maj 2013

Włoski z samego początku maja tzn. przed obcięciem mocnego cieniowania i przed zabawą z blogami włosomaniaczymi. Focia z rąąąąsi :):)



10 maj 2013

Włoski podcięte, jednak spuszone przez ich wieczorne rozczesanie na sucho (jeszcze nie wiedziałam, że trzeba tego unikać^^)




6 czerwiec 2013

To już miesiąc, szybko zleciało. Czy jakoś radykalnie zmieniłam pielęgnacje? - NIE metoda small steps :D Zaczęłam olejować - zupełna nowość dla mnie. Póki co oliwą z oliwek dostępną w kuchni oraz olejkiem babydream. Czy ja wiem czy się stały jakieś fajniejsze... mała różnica chyba. Oliwie z oliwek mówię pas a co babydreamu to czasem olejuję na noc, bo rano myję kłaczki przed pracą. Przez 3 tygodnie wcierałam jantarka, ale troszkę swędziła mnie główka i efektów jako-takich nie widziałam więc teraz próbuję kozieradki. Chociaż nie wykończyłam jantara to za 2 m-ce do niego wrócę.

Zdjęcie z dziś, po szybkim myciu rano, bez stylizacji jakiejkolwiek gdyż ZASPAŁAM! (wybiegłam rano z bardzo wilgotnymi z domu) i po wieczornej zumbie. Tak w ogóle to Akysz pogodo do spania!!!

bez dziennego światła niestety i z lampą błyskową


następnym razem postaram się bardziej :D


4 komentarze:

  1. Świetne zmiany! Twoje włosy wyglądają o wiele lepiej i oczywiście poprawił się ich skręt.
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz tylko wymuszać wzrost!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie już widać zmiany! A oliwa z oliwek zła jest dla Ciebie? Ja ją używam, może zmian jakichś od razu nie widzę, ale jest to jeden z niewielu olei któy naprawde jest w stanie wniknąć wgłąb włsa i poprawić jego stan od środka.
    Jak dla mnie Twoje włoski nabrały kształtu(podcięcie im służy), w dodatku skręt się poprawił!
    Gratulacje i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oczekiwałam czegoś WOW :D no wiesz jak to z babami, wszystko zachłanne. Ostatnio nałożyłam (nalałam) lniany i nie mogłam go domyć dwoma myciami szamponem z SLS oO tez przesadziłam :D Zazwyczaj używam olei zamiennie.
    Widać? Kurczę to takie miłe jak ktoś tak napisze :D:D

    OdpowiedzUsuń